zondag 12 juni 2011

De Dichter

Niels Snoek een man van duizend dingen lanceerde een ingenieus idee. Gecharmeerd door mijn vogelgedichten blaarde hij door zijn eigen archief en vond daarin gedichten waarin zich een vogel bevond of doorheen gevlogen was. Het verschil echter was en is dat ik een echte vogelaar ben en hij niet. Niels is een niet-vogelaar. Zou dat verschil merkbaar zijn in onze gedichten? Die vraag mag u als lezer beantwoorden. We maakten een glossy, die naast onze gedichten fraaie illustraties bevat van kunstwerken op basis van gemixte technieken, vervaardigd door Yasemin Sözer, schetsen van Willem Hamel en foto’s van Peter Ganzeboom. De lay-out is verzorgt door Niels al mocht ik ook mijn zegje doen. In hoog tempo, maar secuur, is ‘alles’ uitgezocht. Naar ons idee is het resultaat dusdanig dat wij beiden mogen nagenieten van ons werk. Misschien moet u dat ook wel doen. Lekker lezen in een tuin en even wegdromen bij een gedicht of illustratie.
De dichters wensen u daarom veel lees en kijk plezier.

De glossy is te bekijken op en eventueel bij mij of Niels snoek te bestellen.

 http://www.jilster.nl/pageflip?widgetCode=cf3d770b55536cce936e838087bbea48

Geen opmerkingen:

Een reactie posten